Best Western
- Kategória: Nekategorizované
Predávate ešte alebo ste už ÚSPEŠNÍ? –
- BEST WESTERN ako príklad ÚSPECHU
Trh je v neustálom pohybe. Neobvyklé, nezvyčajné podnikateľské zámery, zmenené očakávania hostí, noví, rôznorodí klienti, lepšie informovaní a sebavedomejší spotrebitelia – požiadavky kladené na vás ako hoteliera sa menia stále v kratších časových odstupoch. Kto nie je aktuálny, na toho trh zabudne. Čo včera bolo ešte inovatívne a najnovším hitom, je už dnes samozrejmosťou a zajtra už bude minulosťou. Ivona Meissner, CEO spoločnosti Best Western Central Europe / Viedeň, vám ukáže na základe niekoľkých príkladov, kde a akými prostriedkami upútate vašich zákazníkov. Tiež ako vytvoríte kreatívnym konaním a množstvom nápadov nové špecifikum a získate cieľovú skupinu, po ktorej túžite, než len znížením cien.
V praktickej časti vám Jana Hronská, majiteľka BEST WESTERN PLUS hotela Belassi / Bojnice, ponúkne mnohé užitočné tipy a rady zo sveta Best Western.
V nadväznosti na prednášku a praktickú časť vám obe odborníčky rady odpovedia na vaše otázky.
Ivona Meissner je riaditeľkou a konateľkou spoločnosti Best Western Central Europe (BWCE).
Pre Best Western, celosvetovo najväčšiu hotelovú skupinu súkromne a nezávisle vedených hotelov, pracuje od roku 2007. Po príchode do regionálnej organizácie BWCE zastávala pozíciu vedúcej oddelenia Member Service.
Jej hlavnými úlohami bola starostlivosť o členské hotely (členské zhromaždenia, školenia, podpora pre rezervačný systém a revenue manažment), spoluúčasť na konštruovaní a zavedení interného programu k zabezpečeniu kvality hotelových štandardov, služieb a servisu „I Care“, ako aj akvizícia a začleňovanie nových hotelov.
Svoju kariéru v hotelierstve a cestovnom ruchu začala v roku 1984 ako pracovníčka recepcie hotela Slovakia v Žiline.
Neskôr pracovala na rôznych pozíciách v 4- a 5-hviezdičkových hotelov v Rakúsku v oddeleniach FO manažment, predaj a marketing ako aj vo vedení hotela.
Ivona Meissner je delegátkou v európskych a medzinárodných grémiách BEST WESTERN.
Ako skúsená odborníčka z oblasti hotelierstva prednáša a zúčastňuje sa na rôznych domácich i medzinárodných odborných konferenciách.
Informácie o spoločnosti Best Western / Best Western Central Europe (BWCE)
Best Western je s vyše 4 000 hotelmi vo viac ako 110 krajinách sveta celosvetovo najväčšou skupinou súkromných a nezávislých hotelov a najväčší tzv. „single brand“ v hotelierstve, ktorý zahrňuje tri kategórie BEST WESTERN®, BEST WESTERN PLUS® a BEST WESTERN PREMIER®. V Best Western hoteloch, v ktorých denne prenocujú státisíce hostí, sa spája srdečná pohostinnosť a typická regionálna atmosféra s medzinárodnými štandardmi celosvetovej hotelovej skupiny. Best Western Central Europe je regionálna servisná organizácia pre viac ako 70 hotelov v 10 krajinách strednej a juhovýchodnej Európy ako Rakúsko, Slovenská republika, Česká republika, Maďarsko, Slovinsko, Srbsko, Chorvátsko, Macedónsko, Čierna Hora a Kosovo.
Pripojením sa k celosvetovo známej značke profitujú jednotlivé hotely z rozsiahlych marketingových a predajných aktivít pre všetky ich významné segmenty na trhu a cieľové skupiny. Best Western poskytuje najmodernejšie spôsoby predaja a komunikácie. Všetky hotely s možnosťou priamej rezervácie sú uvedené v elektronických distribučných kanáloch celosvetového rezervačného systému. Best Western disponuje vlastnou rezervačnou centrálou. Podporuje ďalšie vzdelávanie a nadobúdanie nových odborných poznatkov a vedomostí prostredníctvom Best Western International University. BEST WESTERN REWARDS® s viac ako 20 miliónmi členmi je jeden z najväčších a najúspešnejších vernostných programov na svete s množstvom benefít a atraktívnych odmien.
Kontakt:
Best Western Central Europe
Bösendorferstrasse 5
1010 Viedeň, Rakúsko
Tel.: 0043-1-505 47 06
Fax: 0043-1-505 47 06 - 28
E-Mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.
Webseite: www.bestwestern-ce.com/development
Facebook: www.facebook.com/BestWesternCentralEurope