Zväz hotelov a reštaurácií Slovenskej republiky

Nekategorizované

Hotel Salamandra

Salamandra-2014- MG 1346Hotel Salamandra sa nachádza uprostred lyžiarskeho strediska Salamandra Resort.

V štvorhviezdičkovom hoteli sú hosťom k dispozícii vysokokvalitné služby, gastronomické zážitky z dielne šéfkuchára Ľubomíra Herka, wellness, squash, multifunkčná telocvičňa, detský kútik a detské ihrisko.

Salamandra-2014- MG 0486

 

Kontakt: Hotel Salamandra,

Horný Hodrušský tajch,

966 61 Hodruša Hámre,

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript. ,

+421 907 741 898, www.salamandrahotel.sk

0S5B8610 panoramaxx

Kalvín Pub, Restaurant & Penzión

7O9A2542-3

Penzión Kalvín to je ubytovanie vo francúzskom štýle Provance, rodinná atmosféra, chutné jedlo a zdravá voda. Nachádzame sa v obci Rastislavice, len na skok k termálnemu prameňu v obci Poľný Kesov, vzdialenému 3 minúty jazdy autom. Penzión je situovaný v kľudnom prostredí, kde zabudnete na bežné starosti…

 

4

 

Adresa:

Kalvín Pub Restaurant & Pension ***

 941 08 Rastislavice

Rastislavice 352

 

DSC 0113

tel: 035/647 81 15web: www.kalvinpub.sk

e-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

 

Semináre- rečníci a lektori

Aktuálne témy- Marek Harbuľák- generálny sekretár ZHR SR 

Aké zmeny priniesla novela o ochrane udajov pre hotely a reštaurácie, návod ako sa s týmito zmenami vysporiadať. Pojem "celková cena" v legislatívnej úprave. Čo to znamená pre hotely a reštaurácie v praxi? To všetko a ďalšie informácie z oblasti legislatívy sa dozviete v úvodnej časti seminára.

Logo MODRE NEGATIVNE

 

Zväz hotelov a reštaurácií SR je dobrovoľnou, nepolitickou, záujmovou a odbornou organizáciou, ktorej cieľom je obhajovať spoločné záujmy členských subjektov voči orgánom štátnej správy a iným organizáciám, zvyšovať ich profesionálnu prestíž, ovplyvňovať verejnú mienku a názory riadiacich orgánov cestovného ruchu v štátnej správe a samospráve na slovenské hotelierstvo, gastronómiu a cestovný ruch.

  

Z.Šedivá 1

 

Zuzana Šedivá

Po absolvovaní Vysokej školy ekonomickej, špecializácie cestovný ruch a spoločné stravovanie pracovala v podniku Interhotel Tatry v pozíciách prevádzkarka, vedúca ekonomického úseku, riaditeľka hotela, neskôr ekonomická námestníčka a riaditeľka podniku. Pôsobila tiež ako riaditeľka hotela Hubert v Gerlachove a hotela International vo Veľkej Lomnici. 

Venuje sa manažmentu hotela a jeho podsystémom - prevádzkovému, personálnemu, marketingovému, environmentálnemu a obzvlášť finančnému manažmentu.

 

Generácia Y – akí sú súčasní mladí ľudia v skutočnosti? Aké majú hodnoty a čo na nich vplýva? Ako si hľadajú prácu a aké majú požiadavky na zamestnávateľa? Prečo dôsledne trvajú na rovnováhe osobného a pracovného života? Na seminári sa dozviete odpovede i na mnohé ďalšie aktuálne otázky spojené s mladou generáciou zamestnancov. Poradíme Vám, ako k nim  pristupovať a ako sa stanete atraktívnymi zamestnávateľmi v očiach mladých.

BJ foto

Branislav Jovankovič- Mc Roy Slovakia

Vyštudoval medzinárodné podnikanie na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave a postgraduálne medzinárodné vzťahy na Právnickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Počas celej profesionálnej kariéry sa venuje manažérskemu poradenstvu a riadeniu ľudských zdrojov. V personálno-poradenskej spoločnosti McROY Slovakia je v pozícii Chief Consulting Officer zodpovedný za vedenie poradenského tímu. Klientom poskytuje individualizované riešenia zamerané na optimalizáciu personálnych procesov, nastavenie personálnej stratégie a rozvoj ich zamestnancov. Venuje sa moderným trendom v personálnom manažmente, rovnováhe pracovného a osobného života a problematike generácií zamestnancov. 

 

 

Best Western

Predávate ešte alebo ste už ÚSPEŠNÍ? –

- BEST WESTERN ako príklad ÚSPECHU 

 Trh je v neustálom pohybe. Neobvyklé, nezvyčajné podnikateľské zámery, zmenené očakávania hostí, noví, rôznorodí klienti, lepšie informovaní a sebavedomejší spotrebitelia – požiadavky kladené  na vás ako hoteliera sa menia stále v kratších časových odstupoch. Kto nie je aktuálny, na toho trh zabudne. Čo včera bolo ešte inovatívne a najnovším hitom, je už dnes samozrejmosťou a zajtra už bude minulosťou. Ivona Meissner, CEO spoločnosti Best Western Central Europe / Viedeň, vám ukáže na základe niekoľkých príkladov, kde a akými prostriedkami upútate vašich zákazníkov. Tiež ako vytvoríte kreatívnym konaním a množstvom nápadov nové špecifikum a získate cieľovú skupinu, po ktorej túžite, než len znížením cien.     

V praktickej časti vám Jana Hronská, majiteľka BEST WESTERN PLUS hotela Belassi / Bojnice, ponúkne mnohé užitočné tipy a rady zo sveta Best Western.

V nadväznosti na prednášku a praktickú časť vám obe odborníčky rady odpovedia na vaše otázky.   

 Meissner Ivona BestWesternCentralEurope CEOIvona Meissner je riaditeľkou a konateľkou spoločnosti Best Western Central Europe (BWCE).  

Pre Best Western, celosvetovo najväčšiu hotelovú skupinu súkromne a nezávisle vedených hotelov, pracuje od roku 2007. Po príchode do regionálnej organizácie BWCE zastávala pozíciu vedúcej oddelenia Member Service. 

Jej hlavnými úlohami bola starostlivosť o členské hotely (členské zhromaždenia, školenia, podpora pre rezervačný systém a revenue manažment), spoluúčasť na konštruovaní a zavedení interného programu k zabezpečeniu kvality hotelových štandardov, služieb a servisu „I Care“, ako aj akvizícia a začleňovanie nových hotelov.   

Svoju kariéru v hotelierstve a cestovnom ruchu začala v roku 1984 ako pracovníčka recepcie hotela Slovakia v Žiline. 

Neskôr pracovala na rôznych pozíciách v 4- a 5-hviezdičkových hotelov v Rakúsku v oddeleniach FO manažment, predaj a marketing ako aj vo vedení hotela.

 Ivona Meissner je delegátkou v európskych a medzinárodných grémiách BEST WESTERN. 

Ako skúsená odborníčka z oblasti hotelierstva prednáša a zúčastňuje sa na rôznych domácich i medzinárodných odborných konferenciách.

      

Informácie o spoločnosti Best Western / Best Western Central Europe (BWCE)

Best Western je s vyše 4 000 hotelmi vo viac ako 110 krajinách sveta celosvetovo najväčšou skupinou súkromných a nezávislých hotelov a najväčší tzv. „single brand“ v hotelierstve, ktorý zahrňuje tri kategórie BEST WESTERN®, BEST WESTERN PLUS® a BEST WESTERN PREMIER®. V Best Western hoteloch, v ktorých denne prenocujú státisíce hostí, sa spája srdečná pohostinnosť a typická regionálna atmosféra s medzinárodnými štandardmi celosvetovej hotelovej skupiny. Best Western Central Europe je regionálna servisná organizácia pre viac ako 70 hotelov  v 10 krajinách strednej a juhovýchodnej Európy ako Rakúsko, Slovenská republika, Česká republika, Maďarsko, Slovinsko, Srbsko, Chorvátsko, Macedónsko, Čierna Hora a Kosovo. 

Pripojením sa k celosvetovo známej značke profitujú jednotlivé hotely z rozsiahlych marketingových a predajných aktivít pre všetky ich významné segmenty na trhu a cieľové skupiny. Best Western poskytuje najmodernejšie spôsoby predaja a komunikácie. Všetky hotely s možnosťou priamej rezervácie sú uvedené v elektronických distribučných kanáloch celosvetového rezervačného systému. Best Western disponuje vlastnou rezervačnou centrálou. Podporuje ďalšie vzdelávanie a nadobúdanie nových odborných poznatkov a vedomostí prostredníctvom Best Western International University. BEST WESTERN REWARDS® s viac ako 20 miliónmi členmi je jeden z najväčších a najúspešnejších vernostných programov na svete s množstvom benefít a atraktívnych odmien.

Kontakt: 

Best Western Central Europe

Bösendorferstrasse 5

1010 Viedeň, Rakúsko

Tel.: 0043-1-505 47 06

Fax: 0043-1-505 47 06 - 28

E-Mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

Webseite: www.bestwestern-ce.com/development

Facebook: www.facebook.com/BestWesternCentralEurope 

Zlatý Býk

4Hotel Zlatý Býk*** je situovaný v centre mesta Rimavská Sobota. V celom hoteli je možnosť bezplatného Wifi pripojenia na internet.

Hotel ponúka  ubytovanie v komfortne zariadených  izbách rôzneho štandardu. Spolu s ubytovaním je v ponuke strážené parkovisko.

V hotelovej kaviarni si môžete pochutnať na rôznych druhov káv a miešaných nápojov. Štýlovo zariadená reštaurácia ponúka špeciality domácej i európskej kuchyne. Horúce letné dni si môžete spríjemniť posedením na letnej terase.

K dispozícii je salónik na rôzne posedenia a školenia.

 

7Poloha hotela

Hotel Zlatý Býk je výnimočný svojou atraktívnou polohou priamo v centre mesta Rimavská Sobota. Vďaka svojej polohe je dobrý tip na tranzitné prenocovanie na južnom koridore Bratislava – Košice.

Reštaurácia

Štýlovo zariadená reštaurácia s klimatizáciou poskytuje návštevníkom vynikajúcu kuchyňu s profesionálnou obsluhou. Jedálny lístok reštaurácie ponúka jedlá slovenskej i medzinárodnej kuchyne. 

2Lobby 

Príjemné sedenie pri vstupe do hotela určené na prvý kontakt stretnutia so svojimi obchodnými partnermi, alebo priateľmi. Ak si chcete nerušene prečítať noviny, alebo surfovať na internete je tento priestor pre Vás ako stvorený.

Kaviareň Blahá Lujza

Zaujímavé menu so širokou ponukou voňavých káv, kvalitných vín, miešaných nápojov a sladkých dezertov – lahodná štrúdľa pozýva hostí do kaviarne, pomenovanej po rodáčke z Rimavskej Soboty Blaha Lujza. 

1Letná Terasa

Sezónna časť hotela poskytuje hosťom pohľad na panorámu mesta 

v oddychovom prostredí zelene. Lákavým spestrením služieb sú víkendové garden párty s vôňou grilovaných špecialít. K atmosfére letných posedení neodmysliteľne patrí aj príjemná hudba.

Konferenčné priestory

Priestory Hotela Zlatý Býk sú exkluzívnym miestom pre rôzne spoločenské udalosti, bankety, rauty, obchodné stretnutia a konferencie . Najmä zelený salónik je obľúbený na prezentácie, semináre, školenie menšieho typu. Počas letných mesiacov je k dispozícii i priestranná tichá terasa.