Jarné stretnutie hotelierov 2017 - spíkri
- Kategória: Nekategorizované
Jarné stretnutie hotelierov 2017 a HORECA konferencia
Digitálna revolúcia v hoteloch a reštauráciách – Hotelierstvo 4.0
HLAVNÍ SPÍKRI
Digitálna transformácia a digitálne technológie zásadne ovplyvnia všetky sféry podnikania. Niektoré významne, niektoré menej a niektoré vôbec. Do ktorej kategórie patrí odvetvie HORECA? Predstaví jednotlivé odvetvia ekonomiky z pohľadu ako sa ich dotkne digitalizácia a naznačí globálne trendy. V prípade HORECA odvetvia sa pokúsi odpovedať na otázku z názvu prezentácie a na konkrétnych príkladoch využitia moderných technológií otvorí diskusiu k tejto téme. Vyzve účastníkov k úvahám o ich pripravenosti na požiadavky digitálneho trhu. Martin MRAVEC – prezentuje poradca GR v spoločnosti TREXIMA. Vyše 20 ročná manažérska skúsenosť doma a v zahraničí vo viacerých globálnych a národných firmách. Skúsenosti s riadením významných projektov v oblasti vývoja inovácií, zákazníckeho manažmentu a trhového pozicioningu pre desiatky značiek doma a v zahraničí. |
|
Digitálna transformácia vo vybraných odvetviach v Slovenskej republike
Celosvetové trendy digitalizácie, spojené s rozmachom informačných a komunikačných technológií , prinášajú obrovský potenciál rozvoja do všetkých odvetví ekonomiky. Od získavania primárnych zdrojov, cez agrosektor, priemysel, obchod, ale aj cestovný ruch, služby, až po najzložitejšie vedecko-výskumné činnosti. Digitálna transformácia zasiahne všetky oblasti ľudského života, vrátane životného prostredia, duševnej i telesnej práce, zdravia, rodinných vzťahov, či trávenia voľného času. Ako sme na tieto procesy pripravení? Lucia DÍTĚTOVÁ – prezentuje manažérka úseku trhu práce a ľudských zdrojov TREXIMA, Bratislava, spol. s.r.o. Profesijne sa venuje manažovaniu projektov v oblasti celoživotného vzdelávania, vývoja a implementácie poradenských nástrojov a informačných systémov v rámci aktívnych opatrení na trhu práce. Nosnou témou je najmä monitorovanie a prognózovanie potrieb trhu práce, kde sa za kľúčové považujú strategické partnerstvá sociálnych partnerov, vlády SR, zamestnávateľov, územnej samosprávy a ďalších aktérov na trhu práce.
|
|
Hotelový web v roku 2017 - trendy, rady a tipy na zvýšenie priameho predaja
Online prostredie je dnes hlavným zdrojom rezervovaní a nákupov v cestovnom ruchu. Rýchly a neustály vývoj tohto prostredia prináša hotelom nové možnosti a zároveň kladie vyššie nároky na neustálu aktualizáciu webu, prácu s obsahom a technológiami. Ako by mal vyzerať hotelový web v roku 2017 a ako z neho vybudovať najlepšieho predajcu? V prezentácii sa radi podelíme s reálnymi skúsenosťami z praxe a uvedieme príklady fungujúcich nástrojov na podporu priameho online predaja. Miroslav KNIŽKA – prezentuje riaditeľ hotela Crocus na Štrbskom Plese. Pôsobí na pozícii riaditeľa hotela Crocus na Štrbskom Plese už viac ako 5 rokov. Aktívne sa angažuje do vývoja, analýzy a tvorby cloudových hotelových systémov, podpore priameho predaja a automatizácii procesov v hoteli. Je súčasťou tímu, ktorý za posledné 3 roky intenzívne pomáha viacerým hotelovým zariadeniam v oblasti online predaja.
|
|
Rýchle a zbesilo alebo ako digitálne trendy ovplyvňujú nákupné chovanie našich klientov a Viac priamych rezervácii alebo ako zmierniť závislosť na OTA Zoznámte sa s tým, ako vyzerá hotelový marketing v roku 2017. Prispôsobte svoje marketingové aktivity tomu, ako dnes nakupujú naši hostia - zjednodušte im cestu do vášho hotela, nielen na webových stránkach, ale tiež formou recenzií a ich „recyklácii“. Prípadová štúdia Hotel České Žleby: Aj malý hotel v horách môže uplatňovať zásady dynamickej cenotvorby, reputačného manažmentu a zarobiť za 2 roky o 100% vyššie tržby. Viac priamych rezervácii alebo ako zmierniť závislosť na OTA. Získať rezervácie cez sprostredkovateľov nie je žiadna veda. Dnes je rozhodujúce, koľko nám za rezerváciu po odpočítaní provízie zostalo a nie to, za koľko sme ich predali. Zoznámte sa s 10 praktickými radami ako mať viac priamych rezervácií a zvýšiť profitabilitu svojho hotela. Jarka ALENOVÁ – prezentuje Hotel Revenue & Reputation Expert a spolumajiteľka firmy Pomáhame Hoteliérům. Špecializuje sa na pomoc hotelierom s nastavením cenovej politiky, rezervačných procesov, plánovaním, upsellinom, zavádzaním revenue management (mojej lásky) do každodenného života hoteliero. Pomáha pri tvorbe webových stránok, či výbere novej technológie. Pomáha rada, s nadšením prezentuje, ako dá hotel viesť s láskou, zarobiť - aby to nebolelo, či ako aj z negatívneho hosťa urobiť nadšenca a verného zákazníka.
|
|
Pobyt v hoteli, o ktorom sa bude rozprávať Ako podporiť celkový zážitok z pobytu v hoteli modernými technológiami Ako napovedá samotný názov ,,hospitality" - najdôležitejším aspektom v hotelierstve je ľudský faktor. Možno je to jeden z dôvodov, prečo hotelieri často váhajú so zavádzaním moderných technológií do prevádzky. Predstavte si, že recepčný opustí pult a s tabletom sa vydá urobiť check-in hosťom stojacich v lobby. Alebo, že hostia pri príchode dostanú notifikáciu na mobil vyzývajúcu k online check-inu cez mobilnú aplikáciu. Počítate koľkokrát denne hostia prichádzajú na recepciu s deaktivovanými hotelovými kartami, pretože ich mali v blízkosti svojich telefónov? Prečo im teda neposlať kľúč priamo do smartphonu, alebo poskytnúť recepčným jednoduché cloudové PMS (Property Management System), s ktorým pracujú sebavedome aj mimo recepčného pultu? Implementácia technologických konceptov uľahčuje prácu personálu, zvyšuje rýchlosť komunikácie medzi hosťom a personálom a umožňuje zamerať pozornosť na samotného hosťa a jeho potreby. Výsledkom je účelný zážitok, ktorý presiahne dlho zaužívaný obraz o hotelových službách bez toho, aby hostia spoznali, že za tak personalizovaným servisom personálu stoja moderné technológie. Rastislav BRENČIČ – prezentuje CEO a zakladateľ 26HOUSE. Skúsenosti v riadení obchodnej spoločnosti v oblasti logistických služieb, vývoja a integrácie softwerových riešení a starostlivosti o zákazníkov pre retail, hospitality a korporátnu klientelu. Rozvoj a riadenie spoločnosti v SR, ČR, PL, DE a UK. Vysokoškolské vzdelanie má v odbore ekonómie a medzinárodného obchodu. |
ĎALŠÍ SPÍKRI KONFERENCIE
Štatistika STR a úloha benchmarkingu vo funkcii riadenia príjmov a pomoci hotelom riadiť príjmy Jakub KLIMCZAK – Business development manažér v spoločnosti STR v Londýne. Pracuje v STR Global od roku 2014 v oblasti vývoja centrálnej a východnej Európy. Má desaťročné profesionálne skúsenosti v cestovnom ruchu, z oblasti revenue manažmentu z rôznych londýnskych hotelov, vrátane Intercontinental Hotels Group a Hilton. Študoval na City Universtiy of Seattle a University of Westminister. |
|
RECRU - smart nástroj na riadenie ľudských zdrojov Slavo FULEK – RECRU Developer, Cloud-IT s.r.o.počas profesionálnej kariéry pôsobil 10 rokov v oblasti HR a IT. RECRU efektívne manažuje príbeh človeka vo vašej spoločnosti. Je to automatizovaný systém s databázou pracovníkov, klientov, CRM, webmailom, integrovanou telefónnou ústredňou a intranetom. Všetky procesy sú v ňom archivované a dohľadateľné. Aj preto vám pomôže riadiť personálne oddelenie.
|
|
Finančné nástroje na podporu rozvoja inovácií v malých a stredných podnikoch Artur BOBOVNICKÝ – riaditeľ sekcie inovácií a medzinárodnej spolupráce v Slovenskej inovačnej a energetickej agentúre (SIEA). Výber možností, ktoré nie sú obmedzené oblasťou podnikania MSP sú aj podpory, ktoré od leta 2017 spúšťa postupne SIEA - podpora formou poradenstva pri zavádzaní inovačných riešení a podpora formou kreatívnych voucherov. Hlavným cieľom je zvýšiť inovačnú kapacitu slovenských MSP ako aj ich konkurencieschopnosť. Pred príchodom do SIEA pôsobil ako obchodný riaditeľ v spoločnostiach Ševt a Kon-Rad. Pod jeho vedením vznikli komplexné strategické dokumenty v oblasti cestovného ruchu – Marketingová stratégia SR na roky 2010-2014 pre SACR, ktorá bola postupne implementovaná. Podobný dokument vytvoiril pre mesto Bratislava a Beograd (Srbsko). Prednášal aj na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave predmety Globálny marketing, Marketingový výskum a Marketingové stratégie. |
|
Samsung inteligentné hotelové systémy Marian KOLESÁR – hotelové TV, integráciu so satelitným systémom, hotelovým rezervačným systémom prezentuje obchodný riaditeľ T4H s.r.o. Už jedenásť rokov sa zaoberáme školeniami, predajom a inštaláciami profesionálnych Samsung riešení pre hotely a nákupné centrá. Prevádzkujeme servisné centrum, v ktorom poskytujeme kompletnú podporu našim zákazníkom. Inštalujeme a spravujeme LED reklamné panely, hotelové welcome boardy a TV hotelové systémy. |
|
Hotelové systémy vs. nova éra digitalizácie Július KOLOCSANYI – Ako sa mení správanie cestovateľa a hoteliéra v súvislosti s digitalizáciou spoločnosti a vplyvom “smart” technológií na segment cestovného ruchu – prezentuje HORECA Business development manažér Asseco Solutions, a.s. Pôsobil v rôznych oblastiach súkromného a štátneho sektora. Päť rokov ako manažér hotela zodpovedný za operatívny chod hotela a starostlivosť o firemnú klientelu. V súčasnosti pracuje v spoločnosti Asseco Solutions, ako manažér pre expanziu HORECA produktov na zahraničné trhy. |
|
Ako robiť biznis efektívnejšie? Moderné cloudové služby pre segment HORECA Lukáš KOLLER – obchodný riaditeľ spoločnosti BENESTRA. Prezentácia je zameraná na telekomunikačné služby pre HORECA segment, ochranu firemnej siete a prehľad, čo sa deje vo vašej sieti, bezpečné wifi pripojenie a cielený marketing. Venuje sa efektívnemu narábaniu s výpočtovými zdrojmi - profi videokonferencia. Pôsobil ako broker pre holandského obchodníka s cennými papiermi neskôr v spoločnosti GTS Slovakia v čase, keď spoločnosť začínala s predajom služieb korporátnym zákazníkom. Vo februári 2015 sa stal obchodným riaditeľom spoločnosti BENESTRA. |
|
„STOLIČKA“ - rovnováha a symbióza pri riadení stravovacích procesov v hoteloch a reštauráciách Ladislav POLÁK – gastronomický poradca, Hotel Ostredok v Jasnej hovorío tom, aké súzákladné atribúty správneho fungovania gastronomickej prevádzky i najčastejšie chyby, ktoré zásadne ovplyvňujú úspech/neúspech reštaurácie. Stal sa ako 19-ročný najmladším prevádzkarom hotela KYJEV v Bratislave, pôsobil ako generálny manažér penziónu a kóšer reštaurácie Chez David v Bratislave a F&B manažér v hoteli Devín v Bratislave. Zaoberal sa kompletnými cateringovými službami pre Ples v Opere, letecké spoločnosti, NR SR i prezidentskú kanceláriu.
|
|
Využitie sociánych medií na prilákanie zákaznikov a zvýšenie tržieb Ľubomír ŠIMKO - Director agentúry Kreativ gang. Ako využívať moderné a funkčné reklamné kanály a pritahnuť tak zákazníkov? Dnes už marketing nemusí byť cenovo náročný. Rady a tipy ako využiť influencerov a naplniť tak svoje zariadenia. 9 rokov skúseností s riadením originálnych kampaní, budovaním brand identít nových značiek a vytváraní komunít na sociálnych sieťach. Spoločnosti ako Red Bull, Slovenská sporiteľňa, Philip Morris, Swan, Topvar by mohli o nich rozprávať. |